CONFESSIONS IX

... Jag aldrig har haft munsår, även att alla i min familj får det väldigt lätt.

... Jag tycker franska är jättefint, men jag hatar fransk musik.

... Jag har så länge jag kan minnas alltid firat jul två gånger, en gång här hemma med mina äldre syskon, deras familjer och farmor & farfar, samt en gång hos mormor & morfar med dem och mina kusiner.

... Jag har alltid varit en hemmakatt, till och med när jag var liten ville jag helst alltid vara hos mig när man skulle leka.

... Jag älskar när man hör ett låtcitat som stämmer in precis på hur man känner.

... Jag kan inte spänna mina armmuskler, de spänns liksom om jag ska lyfter något eller trycker emot men om jag ska spänna dem självmant spänner jag bara magen istället.

... Jag hade lätt kunnat tänka mig att bli hemmafru, men det går ju inte i dagens samhälle så jag satsar nog på tandläkare, atomfysiker eller författare istället, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0