C'MON, LET'S KILL OURSELVES A SON.

Gårdagen blev mycket lyckad må jag säga!, regnet höll sig till och med borta förutom en liten stund när vi skulle in. Jag skäms lite grann över att säga att jag stod längst fram på eric saade, det är ju bra om man kan låtarna alltså, tillskillnad från mig som kunde typ manboy och knappt refrängen i break of dawn. Han klämde även in lite Bon Jovi i from av I'ts my life.

Men det var definitivt värt det för att kunna stå längst fram på älskade Timo Räisänen, som dessvärre var typ en timme försenad och på grund av eric fick han bara spela 20 minuter. Men det var så jävla värt det, åh, han körde bara de bra låtarna, och jag var så jävla lycklig. Och så ska jag skryta lite om att jag fångade en trumpinne! Jag som alltid lyckas missa alla dessa plektrum, trumpinnar, handdukar osv. Jag bara såg hur den flög iväg, och sedan helt plötsligt hade jag den i min hand.

Efteråt satte han sig utanför museet för signering osv. Så jag köpte en tygpåse som han signerade, hoho. Och vänta, här kommer det bästa: jag frågade om jag fick en kram, och det fick jag, världens längsta ungefär och så sa han att jag luktade gott! Haha, ni anar inte hur länge jag kommer leva på det här!

Nu taggas det Melissa Horn, men jag måste istället gå och fixa i ordning mig för om lite mer än en timme ska jag befinna mig vid torget, och sedan är det dans som gäller! Jag är dock inte nervös än, men Emma har ju ganska lätt för att skrämma upp mig, så det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0