CONFESSIONS II

... Jag vill börja på poledance eller cheerleading, dock är det närmsta stället typ Skövde eller något liknande.

... Jag har mycket bättre pigment på magen och ryggen än resten av kroppen, alltså är jag mycket brunare där även att jag utsätter benen mer för solen.

... Jag stör mig verkligen på folk med stora ögonbryn, det är typ det första jag reagerar på, härom dagen till exempel såg jag the last song och det första jag tänkte när jag såg honomv var typ, åh stora ögonbryn.

... Jag lyssnar på musik när jag duschar, eftersom jag inte begåvats med någon sångröst släpar jag med hela dockningsstationen till ipoden och sjunger med istället.

... Jag har väldigt svårt att sova länge på morgonen, jag har inte sovit längre än till elva någon dag på sommarlovet, även att jag varit uppe till typ fem.

... Jag vill tatuera mig - typ nu, bland annat någon text från en låt på foten, ga-alet snyggt.

... Jag borstar tänderna upp till fyra gånger per dag, men oftast bara tre, tvångstanke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0