31 AUGUSTI

gammmmmmal bild.

En vanlig tisdag. Bestående av so, idrott, svenska, bild och tyska. Jag har börjat tycka om svenska igen, jag hade ju min lilla period ett tag men nu har det lättat. Antagligen eftersom vi får skriva valfritt. Egentligen älskar jag att skriva, när jag läser stycken kan jag bli så inspirerad. Jag vill också kunna skriva på ett sådant där målande sätt, som beskriver allting helt perfekt. När jag skriver här blir det inte lika bra, slarvig och ytligt. Men så får man ett tillfälle att skriva av sig, och då blir det så mycket roligare.

Jag kan däremot inte påstå att jag är bättre nu än igår. Jag får svårt att andas ibland, bara för att jag är så täppt. Inte okej. Jag hade velat ut och springa eftersom det är alldeles för länge sedan sist, men när jag håller på att dö av att bara cykla hem från skolan känns det inte som någon större idé.

Istället sysselsätter jag mig med att snyta mig hela tiden. Och ska fixa diverse andra grejer som måste göras. Jag hade massa saker att göra idag, men jag vet bara inte var jag ska börja. Stabilt att jag sätter mig vid datorn istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0