30 AUGUSTI

Har inte uppdaterat någonting idag eftersom jag inte har haft tid, direkt efter skolan kom mor och syster och hämtade mig, och så åkte vi till Jönköping. Blev bara ett baslinne och tre par knästrumpor för min del, allt från H&M, samt en spegelbyrå förstås den från IKEA.

Nu känns det som att jag håller på att bli sjuk, min hals vägrar samarbeta, näsan är helt täppt och huvudet verkar väga tio kilo mer än det brukar. Sitter med pyjamas och täcke, och har druckit varm mjölk med honung i hopp om bättring. Den här skivan går om och om igen, och nu hade jag tänkt att försöka få lite sömn. Hatar att jag måste tvätta bort sminket, borsta tänderna och fläta håret först...

GODNATT PEOPLES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0