25 AUGUSTI

Sov en halvtimme längre imorse för jag kände att jag behöver det. Jag är jävligt noga med att få min skönhetssömn på typ nio timmar ska ni veta, men den senaste tiden har det blivit typ sex/sju. Dock så har vi sovmorgon på riktigt  imorgon och börjar inte förrens halv nio, we like!

Anyhow, skoldagen flöt på ganska bra för att vara den längsta dagen vi har. Vi hade hemkunskap med nya läraren, jag som hade dömt henne på förhand får väl säga att hon var bättre än väntat, men inte lika bra som Fredrik. Vi gjorde soppa, och det är jag och Jacob som är kök två, haha, kalas.

Bilden är tagen av denhär bruden, vilket egentligen är samma sak som att säga att jag borde fotelifota.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0