20 AUGUSTI

Så var det helt plötsligt helg igen, efter första dagen som följde schemat. Men fredagar är nog inte så farliga ändå, först a-tid och handledning följt av engelska, därefter svenska innan lunch och tyska efteråt. Dagen avslutas med idrott och så slutar vi tio över två. Och det är fortfarande mycket genomgångar, men det är nästan ännu tråkigare att bara sitta och få veta allt man inte kommer lyckas med, typ...

Anyhow, Ludwig och jag bestämde oss för att försöka byta från träslöjd till syslöjd idag, och svaret var positivt, iallafall för min del. Om jag bara uppsöker syslöjdsläraren och hon tycker det är okej, så är det jag som befinner mig där istället på torsdag, kalasbra helt enkelt!
en gammal bild på det också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0