11 AUGUSTI

Dagen började med ett core-pass uppe vid scenen, pensionärs stämplat - svar ja, men ändå mycket välbehövt. Därefter blev det frukostfralla tillbaka i förtältet, ölandsstämningen är på topp. Jag kan dock inte påstå att vädret är det bästa jag varit med om, men jag hörde att det regnade hemma i Eksjö, och bättre än så har vi iallafall haft det för solen har minsann tittat fram större delar av dagen. Så jag har faktiskt legat nere vid stranden för att få något som liknar en bränna!

Syster och jag hade tänkt att fota lite grann nere vid stranden också, men hon är ju duktig och glömmer sminket vi skulle använda, så det blir inget av det. Istället får ni ett bildlöst inlägg tills jag orkar ta några nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0