Let Your Body Talk To Me Tonight.

apropå på dethära med sommarlov så fick jag världens jag-måste-lyssna-på-nasty idols-ryck precis, bara för jag kind of missbrukade ju boys town plattan i somras!
jag kom på att jag älskar sommaren och sommaren tvåtusentio ska bli mycket bättre än förra, visst förra sommaren var ganska awesome men tro mig denna kommer bli bättre, med massa sol och bad och hängande på långanäs, sen bli det kanske lasse med elin i Linköping ! , och kiss med gabbie , plus sonisphere !
men ändå så blir det ingen festivalsommar ? , jag vill till srf fast det krockar ju med kiss fast man kan ju faktiskt ta kiss i malmö och srf !
vilka i-landsproblem jag har alltså, och jävligt ostrukturerat inlägg blev det också.
så nu ska jag istället gå ut och promenixa en sväng bara för att solen tittar fram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0