I want your love let's break the wall between us

Denna veckan har som alltid också gått fort, och nu när torsdagen är avklarad är det bara fredagen kvar.
Och det är ju faktiskt valborg imorgon, det betyder också att min fader fyller år!
femtiosex för att vara exakt, haha gubbvarning på hög nivå ! :)
Det har i stort sett varit en helt vanlig torsdag, sista lektionen, idrott hade emma, hilda och moa handboll.
Och handboll är väl den sporten jag är allra sämst på, och sport är ju verkligen inte min grej.
Men bara man är positiv så, haha!
Nej men det var lite kondition, styrka också så det var helt okej! :)
Nu ska jag fixa lite med pappas present, hehe och sen ska jag hoppa in i duschen !

Kommentarer
Postat av: elin

MEN SLUTA SKRYT MED DINA CONVERSE !!!!!!!!!!!

2010-04-29 @ 16:31:20
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: elin

SLUTA SKRYT MED MINA CONVERSE!

2010-04-29 @ 16:32:23
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0