Help, I need somebody. Help, not just anybody.

Hohohoo lite grejjor från H&M katalogen som vi hade beställt hade kommit idag !
Det gjorde min dag lite grann !
Bikini, Tights och mina awesome skor hade kommit, fast resten kommer typ i maj.
Sen hade även mamma varit och hämtat ut mitt pass, och det var ju ... gulligt .
Jag misslyckas alltid på signaturen, men jag menar hur jävla svårt kan det vara att skriva sitt eget namn ?
Nu sitter jag iallafall och försöker bestämma vilken dålig låt jag ska ha till min musikredovisning, men jag tror att det blir Eh Eh (Nothing else I can say) med Lady Gaga...
Dels för att jag verkligen inte orkar bry mig om det dära längre, och dels för att det inte är en speciellt bra låt.
Som bra låt tog jag It's alright med Babylon Bombs, fast egentligen vill jag ändra mig, men jag orkar inte.
Bra att ni skriver upp det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0