Beauty is a card that must get played by organisation.

Det verkar somvanligt vara ganska omöjligt att ladda upp en bild.

iallafall så kände jag att om jag skulle klara av att cykla hem så var jag tvungen att göra det innan jag sov, så vid halv fyra tiden cyklade jag, fast det var ganska dött den tiden på dygnet.
På något sätt lyckades jag ändå vakna vid halv åtta idag på morgonen, antagligen av att min moder för sådant liv, hon skulle nämligen till stockholm idag, och se Björn Schifs.
men jag lyckades somna om en stund innan jag gick upp iallafall.
Min fader har åkt till mormor och morfar för att lämna en bokhylla tror jag samt hämta husvagnen, och syster min han begett sig till en kompis så jag är ensam hemma.
mycket skönt!
nej nu ska jag gå och duscha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0