we're only it if for the drugs!

en bild på utsikten från våran balkong på mallorca när vi var där för ett år sen!
tiden har gått så snabbt det känns som nyss vi var där!
även fast saker har förändrats en massa sen då...

började med svenska idag, läste bara...
sen hade vi musik, där hände inte heller något vettigt eller vi hade något förhör tror jag.
efter det hade vi matte, jag slipper jobba hemma för jag ska börja på diagnos nu, duktigt! 8D
sen språk, vi hade rörelse och jag var mobilnörd, hah!
men christina älskar mig så hon sa inget.
sist hade vi teknik, vi hade läxförhör och jag hade somsagt inte läst men det gick väl som det gick.
och sen slutade vi och det hade ju varit riktigt bra men då var det första konfa samlingen,
därav rubriken, jag gör det verkligen bara för presenterna, haha!
alla tror att mamma tvingar mig för hon jobbar i kyrkan men alltså det påverkar ju inte mig speciellt mycket...
nej men hörni, jag tror jag langar outfit lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0