torsdag



det har regnat ända sen i eftermiddags och vägrar sluta!
fast det är ganska mysigt med regn någon dag sådär, man har en anledning att bara sitta inne.

vi tog skolfoto idag också!
alltså, jag blev sämst, typ som förra året.
jag kan verkligen inte le :o
några som stannade kvar fick se det, därför vet jag hur jag ser ut redan nu...

iallafall så började dagen med svenska, där vi kollade på nån film och såntdär om studieteknik.
sen hade vi so, där vi började med grupparbetet, det gick ganska bra iallafall.
efter det språk, med glosförhör men det gick skapligt iallafall.
sen fysik, alltså det har blivit riktigt segt nu när vi har solweig istället för nipa...
sen engelska, där gick vi igenom likabehandlingsplanen och sen tog vi skolfotot.
vi slutade med idrott, elin, hampus, matilda, ludwig och jag var ute och sprang/gick/satt i koporten/tänkte bada/hoppade i vattenpölar!

sen var jag en sväng på banken, haha!
och fixade med kortet, :)



Kommentarer
Postat av: tiilda

haha . fy fan va bäst det va på idrotten ! haha dinsey channel i mitt hjärta <3

2009-09-03 @ 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0