skuuuulan

jag sitter i skuulan nu,
därför blir det mitt första bildlösa inlägg på väldigt länge! :o
iallfall så började dagen med engelska, vi fortsatte översätta och pratade, sen fick vi tillbaks våra dagböcker, jag var sämst det hade jag glömt!
sen svenska vi läste och pratade om satsdelar igen!
efter det hade vi idrott, där görde vi först en lek när man skulle passa och så skulle man hoppa både när man tog emot bollen och när man kastade, och så körde vi någon rugby fast typ ingen fattade haha!
sen hade vi so, vi pratade en massa och jobbade med grupparbetet.
och nu på eftermiddagen är det så segt, vi har haft handledning och tjugo minuter matte, ganska onödigt men nu har vi a-tid och slutar alledelles strax!
det är bra,
plus att det är helg och då ska jag sooooooova en massa! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0