jönköpingggg!

 

detta köpte jag i jönköping:
- nike skor från stadium
- randigt linne från H&M
- mjukisbyxor från bikbok
- leopardmössa från H&M

jag lovar jag kommer bo i både skorna och mössan resten av mitt liv!
haha,
och egentligen måste jag göra tekniken, men jag tog fel jävla fittbok med mig hem!
men vi skulle bara läsa nånting så det är nog lungt...
och jag älskar elgiganten i jönköping, jag har nog aldrig vatt där förut,
men alltså det är asstort, och typ 34567890324 minjoner kameror, och jag hittade ett riktigt bra objektiv som inte alls var så dyrt och bara för det så passar det bara till nikon kameror....
men jag lovar jag ska bo där, hah!

förresten så är det bara en vecka kvar tills min födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0