ny månad



det är första oktober idag och vädret bara skriker detsamma!
men skolan gick ganska fort iallafall,
först hade vi svenska där vi kollade på en film om anne frank,
sen so, sen lektionen var höstig, jag har inte en aning hur en lektion kan vara det?! men det kändes som förra hösten,
efter det hade vi iallafall språk, jag är så duktig på läxförhören nuförtiden alltså!
sen hade vi fysik tror jag ?
där pratades det en massa om alla prov vi kommer ha och annat sånt där och så fick vi sluta tidigare!
sen hade vi engelska där vi jobbade mest i boken, och så läste vi, mitt uttal kan vi hoppa över...
vi avslutade med idrott där vi hade konditionstest, jag känner att jag borde varit bättre!
men vi var iallafall skolrekord! :DDD
8c1 är bäst!

efter det så åkte jag hem och duschade och sen skjutsade pappa mig ner till frisören!
jag är faktiskt ganska nöjd, klippte upp det mera och så där.
fast min lugg måste växa ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0