heyheyhey jag har tråkigt och är inte så seriös

10 favorit:
dialekt: göttteborgska! :DDDDD
mat: vetifan, :o
låt: en favorit låt?! skämtaru?
film: inte en aning...
tecknad figur: tecknade figurer suger, men lilla sjöjungfrun (yyy)
sport: jag suger på alla sporter...
komiker: nej inte direkt...
veckodag: fredag!
glassmak: ben n' jerry's kanske?
soloartist: får väl bli håkan fast jag lyssnar inte så mycket på han längre :oo, lasse kanske? jag vet inte...

9 för tillfället
humör: vetifan glad kanske eller nått?
tanke: peppppppa fredag!!!
kläder: förtillfället pyjamas! :DD
bakgrund: smurfarna! :DD
känsla: passssss
tid: 19.11
bästa sak: inte fan vet jag, datorn kanske ?
irritationsobjekt: att jag rynkar pannan hela tiden :ooooo

8 första:
bästa vän: lina säkert! :DD
husdjur: kanin
kyss: HAHA! väldigt seriös alltså
piercing: öronen? annars läppen ! (yy)
förälskelse: vetinte ?
CD skiva: säkert nått askasst, eller säkert hits for kids eller nått! 8D
bil: trans am!!!! , hopefully...
ord: jag har inget minne...

7 senaste:
telefonsamtal: jag ringer aldig :o , men det var nog lina!
mat: vitlöksbröd hahah och nån cpsoppa...
dryck: mjölk! <3
biltur: alltså minnet....
tv-program: topmodel! :DDD
spelad låt: beg for it - hardcore superstar
köpta klädesplagg: jag har inget minne :oooo

6 har du någonsin:
dejtat någon av dina bästa vänner: no sir
brutit mot lagen: yes sir
blivit arresterad: no sir
badat naken: när jag var liten sir
varit med på TV: no sir
varit med i tidningen: yes sir

5 nej tack:
skolämne: dom flesta...
mat: dunnnnno
musik: kass musik! hah
dryck: jag vet inte ?
djur: typppp jag vet inte? nått skabb hah.

4 saker:
du gör när du har tråkigt: datornnnnn, tvn,  osv.
du gjorde igår kväll: datorn och sov :DD
du kan höra just nu: wild boys - hardcore superstar
du inte kan leva utan:  MUSIK!,

3 personer:
du kan berätta allt för: typ ingen ?

du tycker om: jo de finns ju nåra ;)
du inte gillar: många :D

2 val
Coca Cola eller Fanta: COOOOLA! :DDD
hund eller katt: hund tror jag ! :DD

1 önskan:

vetifan :ooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0