091030

halllllllllllllllllllå!
idag var vi i oskarshamn centrum en sväng, jag köpte en skjorta på jc.
och så kollade jag på ny mobil, jag har två som jag har tittat på nu lite, båda sony ericsson, men jag vet inte...
fast det är ju ett tag kvar till jul som tur är!
sen så såg jag nils också! ganska tufft.
sen så var vi utelåsta när vi kom hem så jag frös ju händerna av mig som vanligt,
plus att det kom människor på häst hit innan, mycket skumt...
och vi har ju tittat på idol också, erika åkte ut!
härligt.
nej usch nu är jag sådär elak igen...
men rabbih måste verkligen åka ut nästa gång! han är sliskig...
plus att vi såg dendära nya serien också där alla svimmade i två minuter och sjutton sekunder och såg in i framtiden.
helt skumt också eftersom det slutade med att en var vaken...
jag kommer ju sitta fastklistrad nästa fredag också...
iallafall så var det väl ungefär det jag hade att säga,
det blir ju inte så intressanta inlägg eftersom jag inte orkar anstränga mig plus att jag har bättre saker för mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0