091013

förlåt för jag inte har uppdaterat någonting idag,
men i skolan frös jag så in i helvete plus att jag hade ont i huvudet och halsen...
sen blev det ju inte bättre av att det var konfa direkt efter,
vi gick upp i kyrktornet också, där var det ju inte heller direkt varmt, jag har mobilbilder men jag orkar inte gå och hämta mobilen...
iallafall så tvingade jag mamma att skjutsa hem mig därifrån.
och när jag kom hem gick jag och la mig i sängen på en gång,
sen har jag sovit en massa, vaknat ibland och upptäckt att det blev mörkare och mörkare utanför,
sen vaknade jag kvart över sju eller något och tvingade pappa att göra varm choklad så det drack jag och tittade på halv åtta hos mig.
trevlans program alltså, jag tror jag är lite äldre i själen alltså vilken normal tonåring tittar på matlagningsprogram?
nu ska jag försöka öva till biologin eftersom jag hoppas på att kunna gå till skolan imorgon,
jag vill inte missa provet eller sista intressevalet innan vi åker!
men det känns inte direkt så när jag sitter här i min säng med mjukisbyxor, tjockiströja, tjockisstrumpor plus två täcken och är inte varm precis...
nej men biologin då och sen sova!

vi fick tillbaka matte proven idag också, jag hatar att vara sämst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0