091012



jag gillar sånnadär hus alltså!
bilder på dom iallafall, för mig kopplas dom mest till musik,
broder daniels shoreline, och i lars winnerbäck senaste skiva...
bilden togs iallfall i norrköping.

skolan gick fort som vanligt, behöver inte berätta vad som hände eftersom det händer ungefär samma sak varje måndag.
rutiner alltså.
på hemvägen mötte jag mamma, eller hon åkte bil och jag cyklade då tänkte jag på att jag inte hade någon nyckel med mig.
och det var ju sant för när jag kom hem kom jag inte in,
så när jag hade suttit där ett tag så gick jag ett varv runt huset.
och så fortsatte jag med musik från mobilen.
sexton varv och tre låtar gick det sen kom hon igen.

idag hade jag tänkt att det skulle vara en såndär duktig dag men klockan är redan halv fyra så jag tror inte ens jag hinner det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0