091008


shalallla jag har inga bilder att visa, då blir det inte lika kul!

dagen började svenska, där vi skriver om våran barndom, men jag minns inte alls mycket ju, så nu måste jag påminna mig själv om att ta med dendära boken också!
sen hade vi so där vi jobbar enskilt om islam, och vi fick läxa till imorgon :oo
måste göra den!
efter det var det språk, vi hade läxförhör igen som hon skulle ha med till omdömmena, och det gick ju som det gick alltså...
sen fysik, solweig kan verkligen prata om ingenting hur länge som helst,
sen labbade vi och det var inte direkt över seriöst men hon tyckte vi jobbade bra iallafall!
efter det hade vi engelska, där blir man alltid så trött, torsdagseftermiddag och man har en lektion efter också.
också läxa där!
sist hade vi iallafall idrott, och det var bara tjejerna så det var trevlans!
kälkhockey och killerboll!

nej nu måste jag göra något vettigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0