söndagggggg

hallå där va !
det är söndag, det betyder att man går runt osminkad och är allmänt slacker.
jag vet att ni gillar när jag använder konstiga ord också !
jag borde nog också ta och bege mig ner till stan för att införskaffa hårsprayyyy !
nu så har jag iallafall suttit här och tittat runt lite på nya mobiler,
som blir till jul (y)
nu är jag mest inne på sony ericsson satio, synd bara att den är dyr :oo
samsung jet verkar ju också bra, men alltså jag gillar ju sony ericsson....
här får ni en bild på den iallafall !




Kommentarer
Postat av: linaaa

hårspriis missbrukare!

&fint att de e green day som spelas på mobilen oxå..

2009-11-15 @ 13:14:21
URL: http://rrep.blogg.se/
Postat av: evelina

den suger!!!

2009-11-15 @ 13:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0