femte november


eve var här för ett tag sen och jag fick min födelsedagspresent!
lite i efterskott, hah!
iallafall så var det det på bilden , tackkkk! :))))
skolan gick ovanligt snabbt för att vara torsdag.
först var det svenska och jag redovisade om barndomssaken, det känndes lite dumt att gå runt med en nalle i skolan, hah!
sen var det so och vi hade genomgång om islam som vi har prov på på måndag, alltså blir det plugg hela helgen!
efter det var det språk och vi hade läxförhör och sånt där,
sen fysik och jag gjorde provet, det gick åt helvete...
och sen engelska, där vi gjorde någon drogundersäkning,  och sen jobbade vi lite i boken typ.
sist hade vi idrott och vi skulle planera in träning, det verkar faktiskt bra eftersom jag suger på typ alla sporter men nu får man mer jobba själv eller ah och det är ju trevlans! (y)

det är inte kul att cykla när det snöar och snön blåser i ansiktet, fast nu är det i stort sett bara slask, inte heller kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0