musicccccccc

Låtar som...
har gjort mig glad: åh massor !
har gjort mig ledsen: här kommer lyckan för hundar som oss - håkan hellström , mest för att jag lyssnade på den när jag var depp och nu tänker jag alltid på det, dock är den massa härlig !
jag vill dansa till: singing that melody - swingfly
jag vill dansa ännu mer till: ramlar - håkan hellström
lugnar ner mig: the deeper the love - whitesnake
jag lyssnar på för att bli pepp: what katie did - the libertines
påminner om kärlek: ?
påminner om gamla tider: the city sleeps in flames - scary kids scaring kids
påminner om ångest: ?
jag lyssnar väldigt mycket på just nu: (don't fear) the reaper - blue öyster cult
är väldigt, väldigt bra: åh herregud, typ allt med mötley ?
lyssnas på i ilska: ?
jag lyssnar på när jag är kreativ: ?
jag lyssnade på när jag var 13: ska jag säga bara en låt som jag lyssnade på när jag var tretton ? går inte !
jag lyssnade på när jag var 15: jag har ju varit femton också ....
jag lyssnade på när jag var 17: och sjutton också...
jag lyssnar på just precis nu: wild child - w.a.s.p.

haha jag fastnade totalt på låtar som påminner om gamla tider och lyssnade igenom alla dom , massa minnen kom fram alltså !
annars var jag ju ganska kass på detta , det finns så många bra låtar !
sen är det ju ganska skumt att jag skriver massa låtar som jag inte lyssnat på på hur länge som helst !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0