maidennnnnn!



först tänkte jag skriva ett aplångt inlägg om att jag älskar att gå ut och gå,
sen om att jag älskar halsdukar,
eller om att jag älskar hösten och att jag älskar att det inte är äckligt varmt ute längre,
men så kom jag på att jag älskar maiden!
så det får helt enkelt sammanfatta att jag var ute och gick alldelles nyss, jag kunde gått hur länge som helst känndes det som men jag kom ju hem till sist.
och jag kom på att halsdukar är mycket underskattade, jag menar om man ska ha skinnpaj året runt måste man ha en massa mys halsduk.
och jag hade aldrig haft halsduk om det inte hade varit kallt ute så ett stort plus på det!
förresten så såg jag att för ett år sen var det ju snö nu, men jag tror endå att jag inte vill ha det riktigt än...
och när man är ute och går med halsduk när det är kallt måste man ju lyssna på massa bra musik.
och i min ipod brukar jag ju mest bläddra förbi alla låtar som jag inte känner för att lyssna på så när det kommer en låt man inte hört på länge blir man liksom hejjagälskardennalåten.
och i mitt fall var det the wicker man med iron maiden.
och då kom jag på att maiden har sånna där låtar man kan lyssna på hur många gånger som helst utan att tröttna på!
jag menar det är typ ett år sen jag började lyssna på dom och jag är ju en sån person som lyssnar på samma låtar hur många gånger som helst när jag kommer på att dom är bra.
här får ni några av dom bästa låtarna då.




the wicker man


out of the shadows


run to the hills


the trooper


can i play with madness


hah jag kunde tagit hur många som helst men ah här får ni några iallfall!



Kommentarer
Postat av: Stephanie

DOM ÄR BRA! :DD

2009-11-02 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0