airheadsssssssss !

när jag kom hem fastnade jag i en film på tv4 film,
Airheads hette den !
asniiiice alltså, så jävla rock n' roll .
ni borde se den allihopa !

det är härligt med sånnadär filmer alltså, som this is spinal tap är ju också lite så, fast jag har bara sett slutet av den :oo

iallafall så gick väl skolan ganska snabbt .
på kemin fick vi tillbaka våran prov, jag hade vg och det är jag nog endå ganska nöjd med även om jag kunde skrivit lite mer på frågorna i början ...
sen fick vi sluta typ tjugo minuter tidigare också och det gillas ! (y)
nej men om jag ska få något gjort idag istället !

här får ni en låt med the lone rangers också - dom i filmen !
bara för man blir jävligt pepp !






Kommentarer
Postat av: julia

ahmen fuck you!

;)

2009-11-25 @ 19:01:51
URL: http://chuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0