090531

imorgon är det sista hela veckan innan sommarlovet!
GREAT!
idag var jag ju somsagt på kusin johannas konfirmation,
det började i någonkyrka och sen var vi i askebys församlingshem eller något sånt?
och om ungefär ett år är det jag som står där haha!



vacker bild på johanna och compani
på hemvägen stannade vi i boxholm och köpte glass och jag provade då dendära ben&jerry's which,
aldrig mer att jag äter den alltså!
det blev liksom för mycket bara, dom kunde gjort den hälften så stor och så kunde den varit billigare! haha
men nu har jag testat iallafall,
får hoppas att de riktiga halvlitrarna är godare!



väret har dock varit riktigt sommarväder!
ett tag trodde jag att jag skulle trilla ihop i en hög och dö,
men det gjorde jag inte!
och att jag inte har tagit årets första dopp är ju en skam,
får ta det snart!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0