tjugoförsta juni

Det är alltså bara tre månader till min födelsedag haha,
jag hoppas på att få ett macroobjektiv där då :D

förövrigt har det varit dålig uppdatering nu igen, och statistiken blir sämre och sämre...
me don't like.

idag var vi i landsbro och hälsade på, enligt mig var vi där lite för länge.
men eftersom jag var tvungen att följa med slipper jag väl nästa gång.
idag var det faktiskt ganska varmt, fast innan vi åkte regnade det igen.
men tydligen ska det vara bra väder veckan som kommer och det hoppas vi ju på, för jag blir inte glad om det regnar på p&l.

föresten så ska elin och jag förhoppningsvis tälta imorgon till tisdag det blir mysigt :D

P E A C E!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0