tält tält tält!

Somsagt, elin och jag tältade i natt!

och vi sov ingenting haha, inte förrens vid typ sju på morgonen till ungefär 10.
och då vaknade vi imellan av att folk klippte gräsmattorna!
och så ringde vi till en massa folk mitt i natten så dom belv tjuriga hihi, busigt värre.
jag låter bilderna tala för sig själva,



efter vi hade satt upp tältet och flyttat in gick vi till hemköp och köpte cola och choklad, sen är jag ju lite besviken på att storstaden eksjö inte har fått in jordgubbschokladen än, men sånt är livet.



mycket kortspel blev det för att hålla sig vakna också!



vi träffade charlie när vi var ute och gick,



vårat vackra tält mitt i natten med en elin bakom!



och en vacker bild på oss mitt i natten avslutar vid med,

Sen på morgonen gick vi till rolandsdamm och badade, kallt!
och sen gick vi hem och åt fukost, vi har också stekt en massa i det fina vädret så jag har världens bonnabränna!
och vi avslutade med att äta jordgubbar.

P E A C E!

Kommentarer
Postat av: E L I N

hihihih.

jag älskar dig <3

2009-06-24 @ 10:26:55
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: Moa

Måste bara säga:

att till-och-med tycker jag vårat tält var snyggast!

2009-06-28 @ 20:07:08
URL: http://moekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0