SOMMARLOV!

JAG HAR SOMMARLOV NU! :DDDD

73 sovmorgonar tror jag det är, sjuttiotre lediga dagar!
fifan va gutt alltså! :D
fast jag kom försent haha! 
första gången jag kommer försent en morgon - på skolavslutningen när vi börjar tio i två, väldigt bra! 
vädret var bra iallafall lite sol faktiskt! 
bilder: 


gå till kykran


människorna var glada i kyrkan 


:D


:)


emma rasmus och tjalle sjöng och spelade with or wtihout you, 
jätte duktiga var dom :D

egentilgen är det disco snart med adam tensta, men jag tror inte jag orkar gå eftersom det börjar om typ en kvart. 
nu är jag sådär tråkig igen och gör inget! 
men det kostar 100 och jag är snål haha! 
imorgon ska jag sova lääänge! :D

HOPPAS NI FÅR ETT BRA SOMMARLOV ALLA! :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0