sol

det är inte ofta man blir väckt av sms, men det blev jag idag, två gånger!
jag lyckades ju somna om först, men jag skulle egentligen endå gått upp tidigt och det lyckades jag ju inte riktigt med då.
så men får se det possitivt!

igår fick jag ett sms från p&l där det stog att the kooks hade ställt in pågrånd av sjukdom!
riktigt besviken var't jag, jag hade ju sett fram emot det!
ersättare blev då johnossi som jag egentligen inte lyssnar på men är endå ganska bra tror jag.

iallaffall är vädret sådär övervarmt igen!
så jag har stekt och lyssnat på musik, men nu tog jag ju då en liten paus för att fixa lite grejjor.

P E A C E!


en fin bild på the kooks där va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0