090602

I know a girl who cut her hair off!

jag klippte det ganska kort iallafall, och blev nöjd faktiskt!
och frisören var den bästa jag haft på länge!
även att det var en elev eller sådär.
jag köpte även värmeskydd till håret, fast det var dyrt.
ni kan få en bild också



fast det syns ju inte så väl hur kort det är på bilden men,

på svenskan åt vi somsagt glass haha,
och på gympan badade vi på campingen, yeah that is tufft!
sen när vi väl slutade så regnade det och åskade, inte kul när jag bara hade jackan från H&M med trekvartsärmar,
nu måste jag göra klart so:n som ska redovisas imorgon och skriva lite på engelskan,
puss!


Kommentarer
Postat av: Moa

Det där värmeskyddet är jättebra! Har det fast lila typ :)

2009-06-02 @ 21:35:46
URL: http://moekman.blogg.se/
Postat av: mango

du är söt! håret ser fint ut, åh är värmeskyddet bra? jag behöver ett sådant!



tack för dina miljötips, lycka till!



PUSS!

2009-06-05 @ 18:23:34
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0