elin95_cool

hallå där!
blev så att jag mötte upp elin på stan istället,
mysigt var det alltså,
hade inte sett henne på flera veckor!
dock så var det en massa orgenterare på stan också, eftersom det är o-ringen här i eksjö.
dom som vet sa att det är dubbelt så många här nu än vad det brukar vara!
vi gick iallafall runt lite överallt våra stammplatser konsum, ica och hemköp. haha
och köpte cola!
sånt vi brukar göra helt enkelt! :D

Det började regna också, och det är ju väldigt lätt att cykla med en trasigt paraply ?
så nu när jag kom hem var det mjukisbyxor och tjockisstrumpor,
kanske tittar på nån film sen också

P E A C E!


letade igenom typ hela datorn efter en annan bild, men jag hittar den inte?
därför kommer en till gammal bild på elin och mig,
från februari minsann


Kommentarer
Postat av: E L I N

fyfan va coola vi var en gång i tiden :D

2009-07-19 @ 20:43:03
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0