Lena och Orup




två bilder från lena och orup.
jag blir så arg när man kommer hem och så upptäcker man att man bara fått dåliga bilder,
på displayen såg dom ju ut att vara mycket bättre.
men så är det.
och så blir man påmind av att man måste köpa ett objektiv med bättre zoom,
jag tror att jag ska göra det innan stadsfesten,
eller så väntar jag tills min födelsedag,
igår var det bara två månader kvar! :D
det var caroline af ugglas också, och nått mer.
trummisen såg ut som håkan! :o
men jag fick inga bra bilder därifrån.

imorgon åker jag till östergötland, blir nog ganska dålig uppdatering.
ska försöka att hinna blogga på mogonen innan vi åker,
och sen kommer vi ju faktiskt hem på fredag.

P E A C E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0