home

nu kom jag hem för ett tag sen,
först var vi och hälsade på mammas kompis karin med familj i linköping,
sen åkte vi och sov hos mormor och morfar.
dagen efter var vi en sväng på ikano köpte bara ett svart långt linne och lacktights på gina.
sen åkte vi till syster i norrköping , och firade henne med tårtkalas! :))
och sen kom vi hem.




klicka på bilderna så blir dom större fortfarande,
första bilden är colaglas från donken :)
andra bilden är edhardy lukta-gott-sak till bilen.
tredje bilden är linnet,
och fjärde bilden är lacktightsen tror jag, jag är inte säker på att det är rätt men iallafall.


P E A C E!

Kommentarer
Postat av: f

hehe, jag har också ett sånt coca cola glas. dem är tuffa :D

2009-07-24 @ 20:46:02
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0