BD

kom fram till att jag inte hade några bilder till att göra en ny header,
dock så har jag faktiskt idéer haha!
därför så går jag nog och fotar en sväng nu,

mina droger för tillfället:

- hardcore superstar
- mötley crüe
- broder daniel

kärlek på musik alltså!

har också väldigt lust att se broder daniel forever, filmen alltså.
och så är jag så arg, för att jag inte började lyssna på BD förrens typ i oktober, så det är klart att jag missar deras sista konsert någonsin!


P E A C E!


BD FOREVER

Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Tack för att du svarade på frågorna! Det betyder :) Och framförallt tack för att du läser min blogg! :D <3

2009-07-03 @ 20:42:02
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0