i'm walking in the shadow of the blues

min engelska uppsats går åt helvete....
vilket inte är speciellt bra, som tur är är betygen redan satta ! (thank god for that)
annars hade jag nog sänkt mig med den här ...
man hade iallafall tre frågor att välja på och jag valde; are you often pressured in school?
man ska skriva cirka ett a4 och jag har inte ens skrvit ett halvt...
not good !
istället för att sitta här och skriva på den var jag ju ute och gick, det var riktigt härligt faktiskt !
nu när det är kallt istället :))
nej nu måste jag verkligen skriva vidare !
men ni kan få en riktigt bra låt så länge :



synd att jag bara hittade livespelningar alltså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0