dagen innan julafton...


tjoohooo !
vi har precis klätt granen , den blev ganska ful som vanligt , men annars hade det ju inte blivit någon riktig jul :))
syster malin har kommit hit också , vilket ger lite mer julstämning !
det är ju fortfarande julafton imorgon, men det känns inte som det !
och jag måste pallra mig iväg till kyrkan också ...
det ser jag ju verkligen fram emot !
men jag tror det bara skulle vara en halvtimme ungefär och syster alva ska ju sjunga.
åhhååå imorgon får jag paket (Y)
det måste ju vara bland det bästa som finns att vakna och komma på att det är julafton , se att det är paket i julstrumpan , öppna dem och sedan springa in till syster och se vad hon har fått ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0