091211


dåligt med uppdatering idag alltså,
men först var det skolan vilket gick hyfsat snabbt med luciatåg och fika på morgonen.
sen var det luciaövning och efter det hade jag och syster min tvåmannakonsert med trevliga låtar !
dock så kan jag fortfarande inte sjunga som bach ...
därefter var jag med la familia på sunrise och åt !
sen när jag kom hem var det idol final , och det är det fortfarande !
jag vet itne ens vem jag vill ska vinna, antagligen ingen eftersom det skivkontraktet inte direkt är värt att vinna ,
jag menar hur många vinnare är det som har lyckats efteråt ?
typ agnes bara !
vinnarlåten är ju också riktigt kass ...
alltid en ballad som är skriven för att passa alla ...
efter vi har fått reda på vem som vann blir det flashforward !
trevlans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0