ullared

hallå!
vi åkte hem idag (yy)
tog ullared imorse och sen badade lite!
en bild på det jag köpte därdå:


underkläder, schampo, balsam, strumpbyxor, deo, armband, mineral foundation, hårspray, och jack daniel's tröja (yyy)
fast smart som jag är råkade jag köpa large?, men mamma ska ändå ner snart så hon ska byta!

'
sen köpte jag tre böcker i bokhandeln igemte, heroin diaries, 14 år till salu och punkindustriell hårdrockare med attityd, jag har redan läst mer än halva heroin diaries och jag köpte den imorse hehh.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: okej va roligt att höra :9



Händer imorgon?



Kramis

2009-08-22 @ 19:02:21
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0