rubrik


nu har jag suttit i ungefär en halvtimme med att bara försöka få in en bild i det här inlägget,
jag har varit ute och fotat idag eller ah typ fem minuter men iallafall och nej bilderna blev inte bra så här får ni en gammal bild igen!

idag ska jag gå och lägga mig tidigt jag lovar, 
inte fixa med bilder inte lyssna på bra musik utan sova.
men jag tänkte att jag skulle uppdatera först!
jag tittade på miss marple innan, jag har inte sett det förut men mamma brukar kolla på det.
det var faktiskt ganska bra,
nu jag minns inte ens vad det var jag skulle skriva om...
jag tittade aldrig på nån film, även fast det har regnat och såntdär.
alltså nu förstår jag verkligen vada ludwig menar med att min blogg verkligen är ointressant!
egentligen borde jag ta en bloggpaus men då hade jag bara blivit ledsen för att jag inte hade haft några besökare.
måsteskaffainsperationnu!
imorgon ska jag inte blogga förrens jag har något vettigt att skriva eller nån nytagen bild att visa!
punkt slut!


Kommentarer
Postat av: daniela

allt bra?:)

2009-08-12 @ 23:55:57
URL: http://daanielab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0