måndag


really old pic.

alltså, jag var så sjukt trött imorse, ville bara somna om.
därför var det riktigt skönt att vi slutar halv två på måndagar.
dagen gick ganska fort,
vi började med handledning,
sen hade vi slöjd, för första gången i åttan!
jag fick ju inte godkännt i höstas,så det hade jag tänkt att bli nu, men när tompa, våran slöjdlärare, började prata om vad man var tvungen att göra för att bli det blev man liksom, oj hej hej ig!
men man märkte att han blev postitivt överraskad av att vi hade kommit på vad vi skulle göra.
efter det så hade vi matte, igen!
alltså alltid nuförtiden, men det gick ganska snabbt för solweig pratade om intressevalet först och sen gjorde vi bara ett häfte och rättade.
och på so:n tittade vi på nyheterna och sen hade vi rörelse, det var min grupp och vi körde under hökens vingar! haha.
sen var det bara språk kvar, men vi läste bara texten och fick glosor.

och nu har vi ju faktiskt börjat få en massa läxor också,
kemi tills onsdag, engelska till torsdag och tyska till torsdag.

plus att det är skolfoto på torsdag! :$$$$$$
usch, jag blir aldrig bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0