I took her for a ride in my own trans am


mina bilder börjar ta slut, måste ut och fota!

jag fastnade i en film som gick på sexan innan,
torque hette den.
alla tycker säkert att den är sämst men jag gillade den,
men jag är lite sån, bara för att alla älskar twilight så ska jag aldrig se filmen eller läsa böckerna.
helt konstigt egentligen men iallafall,
dom åkte motorcyklar och då blir man helt pepp på att börja åka motorcykel?
haha, men jag tror jag håller mig till att drömma om en trans am!
drömma som sagt...
kanske skulle börja med att vänta på att få ta körkort?
det gör iallafall så man vill lyssna på denna låten på repeat, så det är vad gör jag nu.

mycket intressant inlägg såhär på kvällskvisten,

P E A C E!


Kommentarer
Postat av: LINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ah men seriöst, jag har oxå bestämt att jag aldrig ska se eller läsa twilight.. dom värkar va sämst.. :p

2009-08-10 @ 00:36:50
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0