hooome!

helllu cutiepies! :D

nu är jag hemma igen från öland, det har varit jättemysigt och bra väder men nu är det skönt att vara hemma!
först så kom vi inte in på campingen för det var fullbokat :o
jag menar jag har varit där på böda sand camping i stort sett varje sommar i hela mitt liv, och så fick vi inte plats!
men vi gick och hälsade på några kompisar som hade hyrt stuga och sen sov vi på en parkering, haha!
som tur var så fick vi plats sen!

nej men jag låter bilderna tala! :D


bild från ölandsbron!


stranden.


jag älskar den sanden alltså!


solnedgång nånstans.


långe erk.


det var underhållning på kvällarna, fast jag var bara nere och tittade en gång när det var rock tema.
lyckofigur.com där tror jag man kan boka dom och sånt där.


jag köpte nya flipflops.


och vi spelade minigolf.


på min namnsdag (trettioförsta juli) fick jag detta halsbandet av min kära mor!
tack till alla som kom ihåg att skicka grattis sms också! :D

kanske kommer mer bilder nån annan gång,

P E A C E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0