FREDAG



mina bilder kom idag!
det gick väldigt snabbt med tanke på att vi beställde dom i onsdags.
skolan var riktigt seg idag, iallfall på slutet!
började iallafall med engelska fortsatte grupparbetet,
sen hade vi svenska pratade en massa saker som jag nästan redan har glömt nått på s och nått på p var det...
efter det hade vi idrott, våran idrottslärare fredirk var på bröllop så vi hade robert med 9a1.
sen hade vi so, vi kollade på film och skrev en massa.
efter det handledning, egentligen skulle vi inte haft nån rast emellan, men jag tror inte riktigt det kommer funka.
sen tjugo minuter matte! hah så jävla onödigt!
men riktigt segt och det gick över på a-tiden också, men vi fick sluta tio minuter tidigare som tur var!

MEN VETNI?
IKVÄLL ÄR DET STADSFEST!!!!! :DDDD

måste dricka cola eller nått så jag inte somnar, fast man kommer endå bli helt överpepp!
BACKYARD BABIES!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0