sol :DD

det är soligt och varmt nu :DD
det märks att det snart är sommar, vi får hoppas nu att det håller i sig.
jag har suttit ute och solat massa i hopp om att få lite färg.
det gick ju si och sådär med det.
imån är det torsdag då får jag pallra mig iväg till skolan igen, men det är sovmorgon först så det är ganska lungt, dock är det språk jag lyckas ju som vanligt alltid vara sjuk dagar som är bra, som igår slutade vi ju tolv.
sen är det ju bara fredag också sen är det lov :)) 
och imån får jag ta och springa faktiskt har inte gjort det på länge nu ju.
ja, det var väl det jag skulle säga.
försökte hitta nån riktigt sommrig bild men det fanns ju inga nej.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0